سرعت بالاي واكسيناسيون در ايران/ اتكا به مردم قدرت آفرين است

تازه هاي فناوري و موبايل را در اين وبلاگ دنبال كنيد.

مجله زنده خبري / فارس وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي تاكيد كرد كه امروز ايران داراي بالاترين ميزان واكسيناسيون در منطقه و جهان است و آمارها نيز اين گفته را ثابت مي كند. بهرام عين اللهي ظهر پنجشنبه 22 مهرماه همزمان با هيئت دولت در فارس ، در جمع مردم و مسئولان شهر …

سرعت بالاي واكسيناسيون در ايران/ اتكا به مردم قدرت آفرين است https://livemag.ir/2021/10/سرعت-بالاي-واكسيناسيون-در-ايران-اتكا-ب/ https://livemag.ir/2021/10/سرعت-بالاي-واكسيناسيون-در-ايران-اتكا-ب/#respond Thu, 14 Oct 2021 12:47:05 0000 سلامت و تندرستي https://livemag.ir/2021/10/سرعت-بالاي-واكسيناسيون-در-ايران-اتكا-ب/ مجله زنده خبري / فارس وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي تاكيد كرد كه امروز ايران داراي بالاترين ميزان واكسيناسيون در منطقه و جهان است و آمارها نيز اين گفته را ثابت مي كند. بهرام عين اللهي ظهر پنجشنبه 22 مهرماه همزمان با هيئت دولت در فارس ، در جمع مردم و مسئولان شهر …

مجله زنده خبري / فارس وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي تاكيد كرد كه امروز ايران داراي بالاترين ميزان واكسيناسيون در منطقه و جهان است و آمارها نيز اين گفته را ثابت مي كند.

بهرام عين اللهي ظهر پنجشنبه 22 مهرماه همزمان با هيئت دولت در فارس ، در جمع مردم و مسئولان شهر هونج گفت كه ما تا ماه ژوئيه فقط 5 ميليون دوز واكسن تزريق كرده ايم ، اما 68 ميليون ها دوز در 2.5 ماه گذشته يك واكسن تاج كه تزريق كرديم ، او فكر كرد كه اين نشانه قدرت است.

وي گفت كه ايران در حال حاضر سريع ترين كشور در زمينه واكسيناسيون تاج است و بيش از 8.5 ميليون دوز واكسن را در يك هفته تزريق كرده است.

آيين اللهي با اشاره به اينكه دولت نمي تواند به تنهايي به اين سطح واكسيناسيون برسد ، گفت: “اين يك كشور قدرتمند است ، كشوري با سابقه طولاني كه هميشه قدرت خود را نشان داده است و دليل اين قدرت اتكاي مردم است.” به

وي با اشاره به اينكه بهترين اقدامات و م effectiveثرترين كارها توسط مردم انجام مي شود ، تشكيل هيئت هاي مذهبي و ايجاد اماكن مذهبي و فعاليت هاي خيريه در زمينه هاي مختلف به عنوان تجلي نفوذ مردم در بخش هاي مختلف عنوان كرد و گفت: : با تكيه بر اين افراد قدرت خود را نشان داد و پيروز شد.

آيين اللهي يادآور شد: بايد به ايراني بودن خود افتخار كرد ، در عصر حاضر زندگي كرد و دوران رهبري رهبر فقيد انقلاب و مقام معظم رهبري غرور بيشتري را برانگيخت و خاطرنشان كرد: استان فارس در همه زمينه هاي تكيه هميشه پيشرو است. روي مردم اين دولت بود.

او لارستان را منطقه اي محبوب مي داند و خاطرنشان مي كند كه من از طرف دولت دست همه خيرين را مي بوسم و به آنها افتخار مي كنم و آنها را ستايش مي كنم ، اما ما همچنين بايد سياست انجام كارهاي خوب و مشاركت مردم را انجام دهيم.

وزير بهداشت تصميم دولت براي رفع همه كاستي ها و مشكلات را جدي تلقي كرد و تاكيد كرد كه سفرهاي استاني دولت سيزدهم و حضور نمايندگان دولت در نقاط مختلف كشور نشانه اين عزم و اراده است.

عين اللهي گفت: يكي از اصولي كه ما بايد به آن اعتقاد داشته باشيم ، ماموريت گرايي است. ما مجبور نيستيم همه كارها را انجام دهيم ، در صورت وجود فرصت ها بايد آن را در مناطق تقويت و گسترش دهيم.

وزير بهداشت در بخشي از سخنان خود گفت: دولت مي تواند شما را از راه دور و وبينارها ببيند يا مي تواند در منطقه حضور داشته باشد و از نزديك با همه ملاقات و گفتگو كند ، اين حضور نشانه عزم جدي دولت براي حل مشكلات است.

عين اللهي با تأكيد بر اينكه همه نامه ها و درخواست ها جمع آوري و طبقه بندي شده و به مسئولان مربوطه ارائه مي شود ، اظهار اميدواري كرد كه سفر هيئت دولت به فارس خير و بركت باشد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/10/سرعت-بالاي-واكسيناسيون-در-ايران-اتكا-ب/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.