قيمت و خريد تلويزون 75 اينچ ال جي 75up7550

تازه هاي فناوري و موبايل را در اين وبلاگ دنبال كنيد.

تلويزيون ال جي 75UP7550 با استفاده از قابليت هايي كه دارد صداي تلويزيون و ساندبار را با هم هماهنگ مي كند و از تاخير در پخش صداي ساندبار جلوگيري مي كند. همچنين از فناوري كم نور محلي كه تجربه تماشاي فيلم را بسيار لذت بخش مي كند پشتيباني مي كند. همچنين امسال با ويژگي جديدي همراه است ، فناوري ThinQ كه هوش مصنوعي ال جي است.

يك ويژگي بسيار جالب اين تلويزيون در زمينه ي نمايش تصوير، Filmmaker mode مي باشد كه به كاربران علاقه مند به فيلم اين فرصت را مي دهد تا به صورت حقيقي تر و طبيعي تر به تماشاي فيلم ها بپردازند. به بياني ديگر، وقتي با استفاده از حالت فيلم ساز به تماشاي فيلم مي پردازيد، تصاوير به قدري بكر خواهند بود كه انگار خودتان در صحنه ي فيلم برداري حضور داريد.

 

بسياري از افرادي كه قصد خريد تلويزيون را دارند، به دنبال كسب اطلاعات و مقايسه مدل ها و برندهاي مختلف تلويزيون هستند، كه از طريق راهنماهاي خريد تلويزيون مي توانند اطلاعات مفيدي كسب كنند. هم اكنون با شماره تماس هاي كارشناسان فروش ما كه در سايت موجود هستند، تماس بگيريد .

فروشگاه اينترنتي محصولات خانگي دوزين كالا مفتخر است كه در هر لحظه از شبانه روز، و در تمامي روزهاي هفته، مي تواند پاسخگوي مشتريان عزيز باشد. محافظ صفحه تلويزيون يك محافظ شفاف است كه روي يك تلويزيون تخت (ال سي دي – ال اي دي – – كرو – منحني – كيو ال اي دي ) وصل ميشود تا از صفحه نمايش تلويزيون در برابر اسيب محافظت كند و باعث شكستن، خراش، اثر انگشت ،برخورد...

سيستم صوتي تلويزيون ال جي 75 اينچ مدل 75up7550 قيمت مناسب

تلويزيون هاي با وضوح بالاتر؛ پيكسل هاي كوچكتر را تشكيل مي دهند كه تصوير را مي توان ديد كه در همان فاصله سخت تر ديده مي شود. اين بدان معناست كه شما مي توانيد قبل از شروع ديدن پيكسل ها؛ به تلويزيون هايي با وضوح بالاتر نزديك بنشينيد.

اتاق هاي رسانه اختصاص داده شده به فيلم، ورزش يا بازي ممكن است براي داشتن يك تجربه فيلم بهينه، فاصله مشاهده را كاهش دهند. اگر فاصله نشستن شما 96 باشد؛ به عنوان مثال، يك تلويزيون 58 اينچ داراي زاويه 30 درجه و يك تلويزيون 80 اينچ داراي زاويه ديد 40 درجه است. و هرگونه كپي برداري برابر با قانون توليد محتوي مورد پيگرد قرار خواهد گرفت.

دسته هاي محصولات

اين بدان معناست كه شما مي دانيد چه مقدار به تلويزيون بزرگ يا كوچك احتياج داريد. درباره هزينه هاي نصب تلويزيون و براكت هاي مختلف اطلاعات بيشتري كسب كنيد. ضرب فاصله نشستن در 0.6 سايز تلويزيون را بدست مي آورد كه نزديك به زاويه ديد 30 درجه خواهد بود؛ در حالي كه ضرب فاصله نشستن در 0.84 سايز تلويزيون نزديك به زاويه ديد 40 درجه را بدست مي آورد.

با استفاده از اين معيارها، سايز تلويزيون ايده آل داراي زاويه ديد 30 تا 40 درجه از موقعيت نشستن است. به دليل تغييرات شديد قيمت ارز و موجودي ، لطفا قبل از خريد حتما با مشاورين سايت تماس بگيريد .

خريد تلويزيون 2021 هستيد و ميخواهيد جديد ترين مدل هاي تمامي شركت هاي مطرح از قبيل سامسونگ، ال جي، هايسنس، شيائومي و سوني را بصورت يكجا مشاهده كنيد از طريق منو سايت به قسمت تلويزيون و دسته تلويزيون هاي 2021 مراجعه نماييد. دو عدد پايه هم وظيفه نگهداري نمايشگر را به عهده دارند كه استحكام بالايي داشته و در صورت نياز نيز مي توانيد آن ها را از تلويزيون جدا كنيد تا امكان اتصال به ديوار برايتان فراهم شود.

تلويزيون X9000H سايز 55 اينچ با مدل X900H و X90H نيز در بازار شناخته مي شود و يكي از تلويزيون هاي 2020 سوني مي باشد. سوني اين تلويزيون را مخصوص بازي كردن و تماشاي حرفه اي فيلم توليد نموده است كه البته براي... از امكانات جالب ديگر در تلويزيون UP7550 ال جي مي توان به قابليت HDR Dynamic Tone Mapping اشاره كرد. اين قابليت به طور كلي كنتراست تصوير را افزايش نمي دهد بلكه بخش هاي مختلف از تصوير را شناسايي كرده و با تشخيص قسمت هاي مختلف تصوير كنتراست را تنظيم مي كند.

تلويزيون ال جي 50 اينچ مدل 50up7750

اگر مي خواهيد دستگاه هايي مانند فلش مموري يا هارد اكسترنال را وصل كنيد ، مي توانيد از پورت USB داخلي اين تلويزيون استفاده كنيد. استفاده از پردازشگر مجزا يكي از مزيت هاي بسيار بزرگ در تلويزيون مي تواند داشته باشد و با استفاده از اين پردازش كرد مي‌توان كيفيت جنبه هاي مختلف يك تلويزيون از جمله كيفيت تصوير و صدا و همچنين كنتراست تصاوير را تا حد بسيار زيادي بهبود بخشيد.

در تلويزيون ال جي 75UP7550 از پردازشگر نسل پنجم آلفا كه با نام a5 AI Processor 4K نيز شناخته مي شود، استفاده گرديده است. اين تلويزيون هم چنين از كيفيت صداي خوبي برخوردار مي باشد وصدا را با وضوح مناسبي به مخاطب منتقل مي كند كه براي اين منظور از توان صوتي ۲۰ وات در خروجي استفاده كرده است.

روش درست براي اندازه گيري صفحه تلويزيون؛ اندازه گيري به صورت مورب و از گوشه بالا سمت راست تا گوشه پايين سمت راست است. روند اندازه گيري صفحه نمايش اين است كه بدانيد تلويزيون در يك مكان مشخصي در خانه قرار مي گيرد يا خير. امروزه تلويزيون ها هم از نظر اندازه و هم از نظر فناوري پيشرفت كرده اند.

سازندگان تلويزيون گوشه هاي صفحه را اندازه مي گيرند و حاشيه هاي تلويزيون را در نظر نمي گيرند. شايد از خود سوال كنيد كه چه سايز تلويزيوني را بايد انتخاب كنيد؟ اين مسئله مي تواند يك تصميم گيري سخت باشد و در اينترنت هم نظرات متفاوتي وجود دارد. باور كنيد يا نه؛ با انتخاب سايز تلويزيون مناسب شما مي توانيد تجربه مشاهده تصاوير با كيفيت عالي را داشته باشيد.

اين موضوع باعث مي شود تا در هنگام پخش محتوا تمام تمركزتان بر روي محتواي در حال پخش باشد. اين فناوري روشنايي مورد نياز براي نمايش تصاوير را فراهم مي كند در نتيجه با ايجاد روشنايي مناسب كنتراست تصاوير را نيز افزايش مي دهد تا به نمايش مطلوب تلويزيون كمك كند.

LEDآن به دليل زاويه ديد گسترده، در هر زاويه اي تصاويري ناب و عالي با كيفيت بالا را به نمايش مي گذارد. به كمك تلويزيونال جي UP7550ديگر مهم نيست كه در چه زاويه ديدي قرار داريد شما مي توانيد در هر فاصله و ديدي كه قرار داريد به انجام كار هايتان پرداخته و همزمان از ديدن برنامه مورد علاقه تان كمال استفاده را ببريد. اندازه بزرگ درگيري هاي عاطفي و هيجان كامل را مي تواند به همراه داشته باشد.

سيستم عامل Webos

داراي 9 حالت تصوير مي باشد كه بنابر سليقه ي كاربر مي توانيد از آن ها استفاده كنيد. با قابليت Filmmaker مي توانيد فيلم ها را از ديد كارگردان ببينيد كه اين ويژگي براي افراد فيلم دوست بسيار جذاب است و ال جي براي افراد ورزشكار و يا ورزش دوست قابليت sport alert را در تلويزيون قرار دهده است تا زمان دقيق مسابقات را به افراد يادآور كند. همچنين اين تلويزيون از يك سري برنامه ها و شبكه هاي اجتماعي برخوردار است تا زمان هاي بي حوصلگي در خانه بتوانيد به آن پناه ببريد و به تماشاي فيلم هاي به روز دنيا بپردازيد.

با ما همراه باشيد تا در ادامه به بررسي كامل با جزئيات دقيق تلويزيون ال جي 75up7550 بپردازيم. ال جي هميشه در تلاش بوده است قابليت هايي را به محصولات خود اضافه كند كه دسترسي آسان و راحتي كار را براي كاربران رقم بزند. قابليت هايي كه در محصولات تعبيه مي شوند بايد هوشمندانه عمل كنند و مي دانيد كه ال جي در اين زمينه هميشه موفق بوده است.

براي نمايش رنگ مشكي عميق و يا افزايش كنتراست از تاريكي منطقه اي استفاده مي شود كه در اين تلويزيون از آن بهره برده نشده است. تلويزيون ال جي C1 سايز 55 اينچ يكي از تلويزيون هاي 2021 ال جي محسوب مي شود. تلويزيون ال جي سي 1 براي استفاده هاي حرفه اي مانند بازي كردن و تماشاي فيلم كاملا مناسب است. كافي است وارد بازي شويد ، بهينه ساز بازي تاخير ورودي را تنظيم مي كند و روند بازي سريعتر و غوطه ور تر را ارائه مي دهد.

تلويزيون 32 اينچ يونيوا T2s2 اسمارت مدل 32s

تلويزيون اسمارت ال جي 75UP7550 را به دكوراسيون داخلي خود اضافه كنيد. از مشخصات طراحي اين تلويزيون مي توان به يك صفحه باريك و طراحي شيك اشاره كرد كه زيبايي هر فضاي داخلي را برجسته مي كند. تجربه ورزشي هيجان انگيز برنامه Bluetooth Surround Ready به شما امكان مي دهد بازي را طوري تجربه كنيد كه بازي را به صورت زنده و از نزديك مي بينيد و با Sports Alert هميشه مي دانيد كه تيم هاي مورد علاقه شما چه زماني در حال بازي هستند. كيفيت تصوير در يك تلويزيون بسيار مهم است و به عنوان اصلي ترين ويژگي يك تلويزيون نام برده مي شود. اين كيفيت در تلويزيون هاي امروزي استفاده مي شود و تا به امروز توانسته موجوب رضايت مندي كاربران گردد.

تلويزيون سامسونگ AU9000 سايز 55 اينچ يكي از تلويزيون هاي 2021 و سري 9 سامسونگ مي باشد. تلويزيون AU9000 در واقع بهترين تلويزيون كريستال سامسونگ در سال 2021 محسوب مي شود. برخلاف خيلي از تلويزيون هاي ديگر، اين محصول داراي دو پايه v شكل يا به اصطلاح شبيه 7 فارسي است. براي آگاهي از قيمت دقيق و مشاوره رايگان با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.