ماكرون: فرانسه مثل هميشه در كنار قبرس است

تازه هاي فناوري و موبايل را در اين وبلاگ دنبال كنيد.

رئيس جمهور فرانسه به مناسبت روز استقلال قبرس به همتاي قبرسي خود گفت: “من منتظر تقويت اعتماد و دوستي بين دو كشور هستم.” امانوئل مكرون ، رئيس جمهور فرانسه به نقل از اين شهر يوناني گفت: “فرانسه از حاكميت قبرس و تلاش هاي جامعه بين المللي براي يافتن راه حلي جامع ، پايدار و عادلانه …

ماكرون: فرانسه مثل هميشه در كنار قبرس است https://livemag.ir/2021/10/ماكرون-فرانسه-مثل-هميشه-در-كنار-قبرس-اس/ https://livemag.ir/2021/10/ماكرون-فرانسه-مثل-هميشه-در-كنار-قبرس-اس/#respond Sat, 02 Oct 2021 12:21:00 0000 بين المللي https://livemag.ir/2021/10/ماكرون-فرانسه-مثل-هميشه-در-كنار-قبرس-اس/ رئيس جمهور فرانسه به مناسبت روز استقلال قبرس به همتاي قبرسي خود گفت: “من منتظر تقويت اعتماد و دوستي بين دو كشور هستم.” امانوئل مكرون ، رئيس جمهور فرانسه به نقل از اين شهر يوناني گفت: “فرانسه از حاكميت قبرس و تلاش هاي جامعه بين المللي براي يافتن راه حلي جامع ، پايدار و عادلانه …

رئيس جمهور فرانسه به مناسبت روز استقلال قبرس به همتاي قبرسي خود گفت: “من منتظر تقويت اعتماد و دوستي بين دو كشور هستم.”

امانوئل مكرون ، رئيس جمهور فرانسه به نقل از اين شهر يوناني گفت: “فرانسه از حاكميت قبرس و تلاش هاي جامعه بين المللي براي يافتن راه حلي جامع ، پايدار و عادلانه براي مشكل قبرس در چارچوب تعيين شده توسط سازمان ملل حمايت مي كند.” فرانسه مثل هميشه در كنار قبرسي ها خواهد ماند.

با توجه به بيانيه نيكوس آناستاسيادس ، نخست وزير قبرس يونان ، در بيانيه اي به مناسبت روز استقلال ملي قبرس ، خوشحالم كه به نمايندگي از مردم فرانسه و از خودم صادقانه ترين تبريك و بهترين ها را تقديم مي كنم. با آرزوي موفقيت براي شما و مردم قبرس. من منتظر تقويت اعتماد و دوستي بين دو كشور هستم. اين مهم است كه در يك زمينه پيچيده و بين المللي ، هر دو طرف با هم كار كنند تا بر موضوعاتي تمركز كنند كه براي حل چالش هاي پيش رو مفيد باشد.

مكرون گفت: “ما مشتاقانه منتظر رياست جمهوري خود در شوراي اتحاديه اروپا هستيم كه از ژانويه 2022 آغاز مي شود ، تا بتوانيم اقتصاد خود را كه از بحران سلامت و تقويت حاكميت اروپا به شدت آسيب ديده است ، تقويت كنيم.” من مي دانم كه اين هدف و آرزو در قبرس اتفاق مي افتد ، بنابراين مي توانيم روي كمك شما حساب كنيم.

رئيس جمهور فرانسه همچنين ابراز اميدواري كرد: “در ماه هاي آينده مي توانيم روابط دوجانبه خود را تقويت كنيم ، روابط اقتصادي خود را به سطح مشاركت سياسي خود برسانيم و مبادلات فرهنگي ، آموزشي و علمي خود ، به ويژه ارتقاي زبان فرانسوي در قبرس را افزايش دهيم. ” “

مكرون به عنوان جمله پاياني افزود: “آقاي رئيس جمهور آناستاسيادس ، من اطمينان ها و درخواست هاي صادقانه خود را تكرار مي كنم.
انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/10/ماكرون-فرانسه-مثل-هميشه-در-كنار-قبرس-اس/feed/ 0

زبان رسمی قبرس:

ترکی استانبولی و یونانی است

بهترین زمان سفر به قبرس

قبرس دارای آب و هوای مدیترانه ای ای و تابستان های گرم و طولانی دارد که از اواسط مه تا اواسط اکتبر ایت هوای  گرم و تابستانی ادامه دارد. زمستان های قبرس از ماه های دسامبر تا فوریه می باشد و همچنین این دو فصل با پاییز و بهار کوتاه از یکدیگر جدا می شود. بهترین زمان سفر به قبرس از ماه آوریل تا اکتبر ادامه دارد.در این فصل ها برای رزرو هتل و رزرو پرواز در این فصل ها راحت و تمامی رستوران ها و مراکز تفریحی باز می باشد.

راهنمای سفر به قبرس

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.