با طراحي و اجراي بستر مركز تماس ، گروهي از محققان يك شركت دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران توانستند اين سيستم عامل را با مدل خارجي مورد استفاده در ادارات جايگزين كنند. گروه به گزارش گزارشگر يك “iWin” رويكرد يكي از شركتهاي دانش بنيان واقع در پارك فناوري دانشگاه تهران …
منبع: گزارشكر يك
جايگزينشدن سيستم تماس دانشبنيان بومي در پروژه ۲۰۲۰ شركت مخابرات
جايگزينشدن سيستم تماس دانشبنيان بومي در پروژه ۲۰۲۰ شركت مخابرات https://reporter1.ir/جايگزينشدن-سيستم-تماس-دانشبنيان-ب/ گزارشگر يك Sun, 11 Apr 2021 22:04:07 0000 اقتصادي https://reporter1.ir/جايگزينشدن-سيستم-تماس-دانشبنيان-ب/
با طراحي و اجراي بستر مركز تماس ، گروهي از محققان يك شركت دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران توانستند اين سيستم عامل را با مدل خارجي مورد استفاده در ادارات جايگزين كنند. گروه به گزارش گزارشگر يك “iWin” رويكرد يكي از شركتهاي دانش بنيان واقع در پارك فناوري دانشگاه تهران …
منبع: گزارشكر يك
جايگزينشدن سيستم تماس دانشبنيان بومي در پروژه ۲۰۲۰ شركت مخابرات
با طراحي و اجراي بستر مركز تماس ، گروهي از محققان يك شركت دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران توانستند اين سيستم عامل را با مدل خارجي مورد استفاده در ادارات جايگزين كنند. گروه
به گزارش گزارشگر يك “iWin” رويكرد يكي از شركتهاي دانش بنيان واقع در پارك فناوري دانشگاه تهران است و بر اساس اين شعار ، ما قادر به اجراي “مركز تماس” بر اساس نياز به توسعه ارتباطات جامع هستيم. . اين سيستم نه تنها به شما امكان مديريت يك مركز ارتباطي را مي دهد ، بلكه خدمات ميزباني و پاسخگويي را در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ارائه مي دهد. “شكايات و انتقادات” ، “ثبت TickTink و CRM” ، “برنامه ريزي وظايف” ، “ورود و بهبود اطلاعات” ، “تأييد اطلاعات” ، “ورود و بهبود اطلاعات” ، “اجراي كمپين” تكميل و اصلاح نقص اطلاعات مشتري “،” پاسخ به همه پيام هاي متني از جمله ايميل و نظرات از ويژگي هاي اين سيستم عامل است.
اين محصول داخلي جايگزين مدلهاي خارجي در پروژه 2020 شركت مخابرات ايران شده است. سيستم غيرحضوري # 2020 * سيستمي براي دريافت اطلاعات كليه خدمات تلفن بي سيم / بي سيم ، پيگيري اينترنت ارتباطي ADSL ، پرداخت شهريه ثابت بصورت آنلاين در صورت قطع شدن ، اعلام شماره تلفن همراه براي ارسال پيام كوتاه فاكتور و شركت در جشنواره حامل ايران است.
فرامرز فياضفر مدير عامل شركت دانش بنيان در گفت وگو با گزارشگر يك وي با اشاره به رشته تحصيلي اين شركت گفت: “شركت ها و سازمان ها براي برقراري ارتباط با مخاطبان به سيستم مركز تماس احتياج دارند و به اين” IVR “نيز گفته مي شود.
“در اين راستا ، ما سيستمي را طراحي كرده ايم كه تمام ماژول هاي ارتباطي مانند تلفن ، نمابر ، ايميل و پيام كوتاه را در يك پنجره پوشش مي دهد ، در حالي كه به شما امكان اتصال اين ماژول ها را مي دهد. يعني وقتي پيامكي به سازمان ارسال مي شود ، پيام به سيستم تماس وارد مي شود و اين شخص مي تواند بدون هزينه اضافي با آن سازمان ارتباط برقرار كند.
فياضفر اشاره مي كند كه سيستم تماس طراحي شده هوشمند است: پاسخ به نيازهاي ارتباطي سازمان فقط پاسخ نيست ، ايجاد ارتباط بين سازمان و هدف رسوب فناوري ضروري است.
سازمان دهندگان توضيح دادند ، “سازمان ها بايد نيازهاي مخاطبان خود را درك كنند و بررسي كنند كه اين الزامات نسبت به گذشته چگونه تغيير كرده است.” از آنجا كه رقباي خارجي در اين زمينه وجود داشتند و از اين ابزارهاي وارداتي به طور گسترده اي در داخل كشور استفاده مي شود ، اين امر به بهبود فرايندهاي كار و ارتقا سيستم هاي ارتباطي كمك مي كند.
وي به من يادآوري كرد كه سيستمي كه در اين راستا طراحي كرديم مي توانست جايگزين سيستم واردات مورد استفاده سازمان ها و شركت ها شود. نمونه آن كاربرد اين سيستم در پروژه 2020 شركت مخابرات ملي است.
فياضفر تأكيد كرد: بانك مسكن ، بانك ملت ، پست تيپاكس و فرودگاه امام از جمله مراكزي هستند كه سيستم ارتباطي اين شركت جايگزين مدل هاي ارزي مي شود و خروج ارز را مديريت مي كند و محصولات منحصر به فرد دانشبونيان جايگزين مدل هاي خارجي مي شود. .
فياضفر با اشاره به پروژه 2020 شركت مخابرات ايران گفت: “اين پروژه دومين مركز تماس ايران است و مربوط به پشتيباني و فروش مخابرات ADSL ايران است.” بزرگترين مركز تماس در ايالات متحده اولين شركت ارتباط از راه دور است و پس از آن شركت هاي مخابراتي قرار دارند.
انتهاي پيام
منبع: گزارشكر يك
جايگزينشدن سيستم تماس دانشبنيان بومي در پروژه ۲۰۲۰ شركت مخابرات
- چهارشنبه ۲۵ فروردین ۰۰ ۱۵:۱۸
- ۱۷ بازديد
- ۰ نظر