شهربازي نارسيس پلمب شد – مجله زنده خبري

تازه هاي فناوري و موبايل را در اين وبلاگ دنبال كنيد.

مديرعامل استاندارد تهران با اشاره به شناسايي حدود 200 شهربازي و زمين بازي در استان تهران گفت: تجهيزات تفريحي غير استاندارد در شهربازي نارسيس در خيابان آيت الله مدني تهران پلمپ مي شود. به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از اداره كل استاندارد در تهران ، محمودرضا طاهري تأكيد كرد كه با توجه …

شهربازي نارسيس پلمب شد – مجله زنده خبري https://livemag.ir/2021/03/شهربازي-نارسيس-پلمب-شد-مجله-زنده-خبري/ https://livemag.ir/2021/03/شهربازي-نارسيس-پلمب-شد-مجله-زنده-خبري/#respond مجله زنده خبري Mon, 15 Mar 2021 10:56:36 0000 اقتصادي https://livemag.ir/2021/03/شهربازي-نارسيس-پلمب-شد-مجله-زنده-خبري/ مديرعامل استاندارد تهران با اشاره به شناسايي حدود 200 شهربازي و زمين بازي در استان تهران گفت: تجهيزات تفريحي غير استاندارد در شهربازي نارسيس در خيابان آيت الله مدني تهران پلمپ مي شود. به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از اداره كل استاندارد در تهران ، محمودرضا طاهري تأكيد كرد كه با توجه …

مديرعامل استاندارد تهران با اشاره به شناسايي حدود 200 شهربازي و زمين بازي در استان تهران گفت: تجهيزات تفريحي غير استاندارد در شهربازي نارسيس در خيابان آيت الله مدني تهران پلمپ مي شود.

به گزارش مجله زنده خبري ، به نقل از اداره كل استاندارد در تهران ، محمودرضا طاهري تأكيد كرد كه با توجه به فرا رسيدن عيد نوروز و افزايش استفاده از مراكز تفريحي ، مصرف كنندگان و دارندگان مراكز تفريحي و شهربازي بايد تجهيزات تفريحي را استاندارد كرده و مجوز دريافت كنند. براي كار اداره كل اقدام خواهد كرد.

وي با بيان اينكه شهرداران و مديران شهري موظفند براي محافظت از سلامت شهروندان از بهره برداري از تجهيزات تفريحي بدون مجوز بهره برداري جلوگيري كنند ، گفت:

اين مقام مسئول با اشاره به بيش از 2 هزار مورد بازرسي از تجهيزات قمار در حومه شهر توسط بازرسان استاندارد ، ادامه داد: با توجه به اهميت ايمني تجهيزات بازي ، به شهروندان توصيه مي شود قبل از استفاده از تجهيزات از مراجعه به مراكز تفريحي غير استاندارد خودداري كنند مجوز تجهيزات استاندارد را از اپراتور يا مدير مجموعه درخواست كنيد.

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/03/شهربازي-نارسيس-پلمب-شد-مجله-زنده-خبري/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.